Dette innlegget er gammelt og kan inneholde feil informasjon.

Innmelding i raseklubb

Jeg prøver å melde meg inn i raseklubb. Får beskjed om å gå inn på «min side», også videre inn på «medlemskap», men finner ikke fanen som heter «medlemskap» inne på min side. Jeg har ikke betalt kontigent til NKK, men det skulle visst være i prisen til raseklubben ble jeg fortalt. Hvordan får jeg meldt meg inn i raseklubb?
Beate

Kommentarer

  • Hei!

    Send en mail til medlem@nkk.no med navn, telefonnr og adresse, så skal vi få opprettet en fane som heter "Medlemskap" på din side. Da vil du få opp liste over de ulike klubbene, se pris og du kan velge hvilken klubb du vil melde deg inn i😊
    Åse Klubb- og medlemstjenester

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Personopplysninger (frivillige)

Melding blir sendt til din e-postadresse når det kommer svar på spørsmålet ditt.

Innlegget ditt er synlig for alle .Din e-post vises aldri offentlig.