"ikke gyldig medlemskap"

Betalte årlig faktura via vipps med en gang jeg fikk den, men så gjorde jeg noen endringer i etterkant, og betalte inn restbeløpet. I etterkant har jeg fått en autosendt faktura, men siden summene ikke stemmer har jeg ikke betalt denne. Nå står det at jeg er uten gyldig medlemsskap når jeg jeg skal melde på agilitystevne. Hva gjør jeg?
Camilla

Kommentarer

  • Hei Camilla!

    Om du vil aktiverer medlemskapet ditt umiddelbart, kan du betale det med kort fra din "min side" og deretter sende en en mail til regnskapsavdelingen og be om å få tilbakebetalt det du har betalt for mye.

    Har du ikke anledning til det, så send oss en mail på regnskap@nkk.no og be oss om å få matchet den første innbetalingen til ny faktura. Dette kan dessverre ta litt tid, da det er veldig stor pågang hos oss, nå på begynnelsen av året.
    Norsk Kennel Klub
  • Jeg har ikke fått faktura på medlemskapet i nkk
    Helge Ingar Bryn
  • Beklager dette! Ser at du har betalt medlemskapet fra din "min side" nå, så da skal alt være i orden👍
    Norsk Kennel Klub
  • Hei ønsker å melde meg ut av nkk kunde .3616127 .mvh.Toril Edvardsen Stavveien 24a Strømmen
    Toril Edvardsen
  • Da er du meldt ut av begge klubbene. Takk for mange års medlemskap! Og hjertelig velkommen om det skulle bli aktuelt i fremtiden!
    Norsk Kennel Klub
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.