Registrering av medlemsskap
Jeg har meldt meg inn in NKK og Breton raseklubb. Fått svar om å klikke på link så blir profilen opprettet. Og jeg skulle få tilsendt medlemsnr og pin kode. På min side er det beskjed om at jeg ikke er koblet til noe medlemskap i NKK, heller ingen raseklubb, mitt telefonnr er heller ikke der.
Kontingenten er betalt med kr 813. Dette var utrolig frustrerende og villedende.Når jeg går inn på min profil virker heller ikke linken: Husker du ikke medlemsnummer og pin? Klikk her.
Prøver jeg under: Glemt medlemsnummer, legger inn mitt mobilnummer, men får da svar: ingen medlem funnet på oppgitt mailadresse og telefon.
Nei, her må dere ha en opprydning, dette var virkelig ille.
mvh
Hugo
Følg innlegget
1
følgere
Beklager at dette har vært frustrerende for deg! Når vi mottar innmeldinger via nettsiden vår, blir disse gått igjennom manuelt virkedagen etter innmeldelse. Årsaken til dette er at mange har en oppføring hos oss fra tidligere, enten som registrerte hundeeiere eller tidligere medlem, og vi forsøker å slå det nye medlemskapet, sammen med tidligere oppføring.
I systemet ser det ut for meg, at du nå har kommet deg inn på "min side", men om du fortsatt opplever problemer, må du bare si ifra, så skal vi hjelpe deg videre😊
Hugo
Beklager igjen at du opplevde dette frustrerende, jeg har dessverre ikke noen annen forklaring på at vi gjør det på den måten, enn det jeg allerede har gitt deg. Det er for å unngå at man skal ha dobbelt oppføringer hos oss, da det også vil skape frustrasjon og dobbelfaktureringer. Det er dessverre slik at vi ikke har ansatte på jobb i helgene, og da får vi ikke gått igjennom innmeldingene før mandag.
Takk for dine synspunkter. Vi skal se på om det kan være mulig å få forbedret informasjonen rundt innmeldingen, så det kommer tydeligere frem, at medlemskapet ikke vil bli aktivert før neste virkedag.